PROBLEM
Wspomnieliśmy już, że odpowiednio wczesne dostrzeżenie potencjalnych zagrożeń daje nam czas na ich eliminację. Pracy tej nie da się niestety wykonać w sposób automatyczny. Tu pojawia się potrzeba odpowiedniej i szybkiej reakcji. Niestety obserwowana w dzisiejszych czasach oszczędna polityka kadrowa powoduje, że firma nie zawsze zatrudnia pracowników z odpowiednią wiedzą merytoryczną niezbędną do szybkiego rozwiązania zaistniałego problemu. Zdarzają się także sytuacje, w których pracownik pomimo posiadania niezbędnej wiedzy nie jest w stanie sam podołać zaistniałej sytuacji.
ROZWIĄZANIE
W Quantum rozumiemy te potrzeby, dlatego proponujemy usługi wsparcia zdalnego, które mają na celu doprowadzenie środowiska do stanu z przed wystąpienia awarii.
Usługi wsparcia zdalnego doskonale sprawdzają się w sytuacji, w której nie chcemy rezygnować ze stacjonarnego działu IT, a przy tym skorzystać z oszczędności wynikających z wprowadzenia "outsourcingu". Bardzo dobrym przykładem będzie tutaj zdalny serwis w przypadku wystąpienia awarii po godzinach pracy.
JAK TO DZIAŁA
Standardem w naszej organizacji jest dedykowany zespół specjalistów gotowych do działania 24 godziny na dobę.
Firma Quantum oferuje szeroki wachlarz usług profesjonalnych związanych zarówno z urządzeniami fizycznymi jak i oprogramowaniem. Zachęcamy do zapoznania się z całością naszej oferty.