ESET Endpoint Security Suite - stacje robocze i serwery plikoweCeny licencji na 1 rok - jednostkowe netto w zależności od ilości użytkowników:
TESTUJ ZA DARMO PRZEZ 30 DNI!OCHRONA DLA STACJI ROBOCZYCH I SERWERÓW PLIKOWYCHESET Endpoint Security Suite to kompletna ochrona stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemów Windows, Mac OS X i Linux. Dodatkowo w pakiecie dostarczany jest program ESET File Security for Windows do ochrony serwerów plikowych.
ESET Endpoint Security łączy bezkonkurencyjną ochronę antywirusową i antyspyware programu ESET Endpoint Antivirus "NOD32" ze skutecznym firewallem, filtrem antyspamowym oraz kontrolą dostępu do stron www.
ODKRYJ ZAAWANSOWANE FUNKCJE PROGRAMUESET Endpoint Security integruje zaawansowaną ochronę silnika antywirusowego i antyspyware programu ESET Endpoint Antivirus "NOD32" z firewallem skanującym zarówno ruch przychodzący jak i wychodzący, który zatrzymuje ataki hakerów na sieć firmową.
Korzystaj z wygodnego zdalnego zarządzania funkcjami programu, które umożliwia integrację z Active Directory i tym samym szybką i łatwą instalację oraz kontrolę ESET Endpoint Security w całej sieci. A to wszystko z jednej konsoli ESET Remote Administrator.
-Antywirus
-Antyspyware
-Zapora osobista (Firewall)
-Antyspam
-System zapobiegania włamaniom HIPS
-Kontrola treści
-Kontrola urządzeń peryferyjnych
GŁÓWNE KORZYŚCI DLA TWOJEJ FIRMYKompleksowe rozwiązanie – ESET Endpoint Security skutecznie łączy w jednej aplikacji moduł antywirusowy, antyspyware, antyspam , zaporę osobistą oraz HIP i filtr treści. Program nie obciąża zasobów systemu i zapewnia najwyższej klasy ochronę przed narzędziami cyberprzestępców takimi jak rootkity, phishing i ataki drive-by download.
Skuteczny silnik skanujący – ESET wykorzystuje wiodącą na rynku technologię skanowania proaktywnego. Zabezpiecza w ten sposób dane Twojej firmy przed już istniejącymi oraz jeszcze nieznanymi zagrożeniami, redukując jednocześnie ryzyko fałszywych alarmów do minimum.
ESET Live Grid - Optymalizacja skanowania oparta o tzw. białe listy „bezpiecznych” plików, połączona z bazą reputacji plików umieszczoną w chmurze. ESET Live Grid rozpoznaje pliki na twardym dysku użytkownika i sprawdza ich reputację na serwerach producenta.
Kontrola treści - Funkcjonalność ta pozwala zarządzać dostępem do stron www w zależności od kategorii w jakiej znajduje się dana strona. Administator ma do dyspozycji ponad 140 różnych kategorii stron internetowych. Kategorie są na bieżąco uzupełniane o najczęściej odwiedzane Polskie witryny. Polityki filtrowania stron mogą być przydzielane pojedynczym użytkownikom jak i całym grupom użytkowników.
Zaawansowana kontrola urządzeń – Funkcjonalność ta umożliwia administratorowi zdefiniowanie typów urządzeń, które mogą być wykorzystywane na stacjach klienckich. Możemy zablokować: dyski zewnętrzne, płyty CD i DVD, pendrive’y, urządzenia komunikacyjne na USB (w tym modemy), drukarki USB, urządzenia połączone przez Firewire lub Bluetooth itd. Istnieje również możliwość ustalenia białej listy określonych nośników wymiennych w oparciu o ich producenta, model czy nawet numer seryjny; opcje dostępu obejmują jego całkowite blokowanie, możliwość samego odczytu oraz odczytu i zapisu.
System zapobiegania włamaniom (HIPS) - Oferuje możliwość zdefiniowana reguł dla rejestru systemu, procesów, aplikacji i plików, w tym monitorowania zmian w kluczach startowych, kluczach umożliwiających zmianę właściwości systemu, jak również zmian w ważnych plikach (np. host file). Oprócz tego HIPS umożliwia blokowanie wszystkich z wymienionych zmian.
Instalacja modułowa - Administrator może zdecydować o tym, żeby nie instalować niektórych komponentów programu (np. firewalla, ochrony klienta pocztowego). Administrator może zdecydować, które komponenty powinny zostać zainstalowane, a które nie, aby nie zwiększać obciążenia stacji roboczej.
Przywracanie wcześniejszej wersji bazy sygnatur wirusów lub modułów programu - Oprogramowanie dla stacji roboczych umożliwia administratorowi wymuszenie (za pomocą konsoli ERA) przywrócenia poprzednich wersji bazy sygnatur / modułów programu oraz wstrzymanie aktualizacji na zarządzanych jednostkach na określony czas (12, 24, 48 godzin), bądź na czas nieokreślony.
Skanowanie komunikacji szyfrowanej – Zawartość szyfrowanych protokołów HTTPS i POP3S oraz pliki skompresowane są dokładnie skanowane pod kątem obecności zagrożeń.
Najwyższej klasy obsługa Klienta – Polegaj na doświadczeniu inżynierów Działu Pomocy Technicznej ESET, którzy udzielają fachowej pomocy zarówno w kwestii wdrażania jak i zarządzania naszymi rozwiązaniami. Jeśli pojawi się potrzeba skorzystania z pomocy technicznej, możesz liczyć na zespół wsparcia technicznego ESET – bezpłatnie.
NARZĘDZIA DO DIAGNOSTYKI I PRZYWRACANIA SYSTEMUSysInspector — Centralnie zarządzane narzędzie diagnostyczne dla systemów operacyjnych Windows wbudowane w ESET Endpoint Antivirus 'NOD32' oraz ESET Endpoint Security. Dostarcza wykaz najważniejszych parametrów systemu ze wszystkich stacji roboczych, począwszy od aktywnych procesów, połączeń sieciowych, sterowników aż po rejestr systemu. Umożliwia rozszerzenie możliwości diagnostycznych komputera oraz kontrolę wykorzystania komputerów przez pracowników.
SysRescue — W przypadku konieczności odzyskania systemu, ESET SysRescue pozwala Ci przeprowadzić je łatwo i szybko. Dzięki niemu możesz stworzyć bootowalny dysk ratunkowy, który pomaga wyeliminować trudne do usunięcia zagrożenia i przyspiesza przywrócenie zainfekowanego systemu.
Moduł Self Defense — Moduł autoochrony chroni Twój komputer przed wyłączeniem jego zabezpieczeń przez użytkownika lub przez zagrożenie internetowe.
LICENCJONOWANIEESET Endpoint Security Suite oferowany jest w wersji dla 5 i więcej użytkowników i licencjonowany jest na ilość stacji roboczych i serwerów plików lub aplikacji.
Liczba użytkowników w ramach licencji to suma wszystkich chronionych stacji roboczych i serwerów. Gdy liczba użytkowników w ramach licencje wynosi między 5 a 10, użytkownik może chronić 1 serwer. Gdy liczba użytkowników w ramach licencji jest wieksza niż 10, liczba chronionych serwerów nie może być większa niż 10% ogólnej liczby chronionych komputerów.
Przykład 1: Kupując licencję dla 8 użytkowników, możesz chronić maksymalnie 1 serwer i 7 stacji roboczych.
Przykład 2: Kupując licencję dla 60 użytkowników, możesz chronić maksymalnie 6 serwerów i 54 stacje robocze. Możesz też chronić np. 1 serwer i 59 stacji roboczych.
W przypadku, gdy ilość serwerów stanowi więcej niż 10% prosimy o kontakt z Działem Handlowym firmy DAGMA - 32 793 11 00.
UWAGA!Za „serwer” uważamy każde urządzenie na którym zainstalowano serwerowy system operacyjny, bez względu jaką pełni on funkcję. Wyjątek stanowią serwery oferujące usługi pocztowe. Przy zakupie licencji biznesowych można kupić wyłącznie licencję typu Client lub Suite. Klient nie może używać obu typów licencji jednocześnie.